poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Niech nam żyje Polska Portalowa!

Nie chciałem wczoraj wrzucać aktualizacji, bo wyszłoby, że to jakieś żarty. Więc dzisiaj, całkowicie serio, serwis Zamki i Pałace przechodzi małą aktualizację.

Pierwsza partia nowości, to dodane obiekty z powiatu łęczyckiego, czyli standard - część merytoryczna. Druga kwestia jest organizacyjna. Właśnie ona skłoniła mnie do napisania czegoś na blogu. Ku chwale rozwijających się serwisów społecznościowych, uruchomiłem dwa kolejne profile strony. Po fejsie i Naszej Klasie, przyszła pora na raczkujące jeszcze w naszym kraju: Tweetera i Google+. Stosowne ikonki pojawiły się już na górze serwisu. Zapraszam więc do "tłitowania" i "guglowania".

1 komentarz:

Małgosia pisze...

Witam,

Zobaczyłam piękne zdjęcia dworków i zamków, a między nimi dworek w Ciężkowicach, w którym się "zakochałam". Czy wie Pan może, jaki jest jego stan prawny na chwilę obecną?